donderdag 26 juni 2014

Frambozen cupcakes

De laatste weken voor de zomer vakantie! Dat betekend geeneen saaie lessen meer, geen toetsen en geen huiswerk. Kortom: de laatste week/weken voor de vakantie zijn altijd het leukst. En aangezien ik ook al geen lessen meer heb sinds vorige week donderdag voel ik me wel relaxed. We hebben afgesproken om vandaag met de klas te gaan picknicken in het plantsoen, de afspraak was dat iedereen iets zou meenemen. In eerste instantie was ik van plan iets te kopen, tot dat mijn buurjongetje aanbelde om te vragen of ik een pak (zelf maak) cupcakes wou hebben. Het is natuurlijk veel leuker om zelf cupcakes te maken! Dus dat ging ik doen.

(In de haast die ik gister had heb ik de bereidingswijze weggegooid, dus die kan ik jullie helaas niet vertellen. dit pak cupcakes komt van de jumbo. Zelf toevoegen:
  • 120 ml melk
  • 100 ml olijfolie
  • medium ei
  • kwark
de cupcakes moeten 25 minuten in de oven, maar dat staat ook allemaal wel op het pak.)
Het enige wat ik jullie verder nog kan geven is het eindresultaat. Op de foto zie je 7 cakejes, je kunt er 12 maken, maar dat leek te chaotisch op de foto. Ik hoop dat jullie ze ook gaan maken, en ze lekker vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten