zondag 29 juni 2014

One direction

Wie kent ze niet? de 5 bekendste boys op aarde! Ik heb het natuurlijk over 1D (one direction). Ze zijn knap, rijk, beroemd en kunnen onwijs goed zingen! Afgelopen woensdag is mijn beste vriendin Esmee, naar hun concert in Amsterdam geweest. Aangezien ik er zelf niet bij was maar er toch graag over wou schrijven besloot ik haar te Interviewen.

Waarom ben je fan van 1D: euh, goede vraag! Ik vind ze heel knap en ze kunnen goed zingen. Maar wat ik echt het leukste vind is dat ze altijd zichzelf blijven! no matter what.

Welke van de 5 jongens vind jij het leukst: Ik vind Niall het leukst, hij is gewoon het Type jongen waar ik voor val: gezellig, grappig, blond haar en blauwe ogen.

Wat in jou heeft je overgehaald de kaartjes te kopen aangezien ze best duur zijn: En vriendin van mij ging heen en wou liever niet alleen, en ik wou de jongens gewoon super graag in het echt zien.

Toen jullie aankwamen bij de arena, was het toen druk: ja, echt heel druk! de rij waar wij in moesten staan ging helemaal tot de andere kant van de arena, en wij maar denken dat we vroeg waren!

Hoelang moest je buiten wachten totdat je naar binnen mocht: euh, dat weet ik niet precies. Maar ongeveer 3 kwartier, wat voor mijn gevoel veel korter was.

Wat vond je van het voorprogramma: het voorprogramma was echt super leuk, 5 sos (5 seconds of summer) lijkt best veel op 1D. Alleen hebben ze 1 bandlid minder en is hun muziek meer rock.

Welke liedjes speelde 5 seconds of summer: hardbreak girl, teanage dream, don't stop en nog veel meer waarvan ik de naam niet weet!

Wat is je lievelings liedje van 1D: eerlijk gezegd heb ik die niet, ik vind alle liedjes heel leuk!

Kon je alles goed zien vanaf de plek waar je stond: ja! we stonden maar 4-5 meter van het podium vandaan. ik heb alles goed kunnen volgen en filmen!

Wat was voor jou het toppunt van het concert: mijn toppunt van het concert was dat Niall me aankeek een gebaarde dat ik een leuk hoedje op had. wij stonden namelijk tussen allemaal meiden in het zwart, dus vielen wij heel erg op met onze oranje hoedjes! dat vond ik echt heel gaaf en ga ik nooit meer vergeten!

Hebben de boys ook geklierd tijdens het concert: ja! Niall en Louis gingen stoeien, Harry en Liam gingen met BH's gooien en Zayn ging, voor het eerst uitbundig, naar meisjes zwaaien! 

Zou je nog een keer naar een concert van 1D gaan: ja! als ik de kans krijg. Dan ga ik er ook veel eerder heen zodat ik vooraan kan staan!


Dit was het Interview met Esmee. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, als jullie nog vragen hebben stel die dan vooral! Dan kan Esmee die ook nog beantwoorden in een volgend bericht!

1 opmerking:

  1. Heey,

    Ik zag je reactie op het artikel van Teske. Over bloggen. Leuk blog. Er staat ook al een hoop op.

    BeantwoordenVerwijderen